keskiviikkona, huhtikuuta 04, 2007

October 21, 2006 Messuilla/ Coddling myself




Perjantaina raahauduin Osaava nainen -messuille pahasti myöhässä, sillä olin suunnitellut, että rynkyttäisin messukeskuksen ovia ennen kymmentä. Olin B:n kanssa sopinut, että kuljemme suurimman osan omia teitämme, sillä kiinnostuksen kohteemme oli melko erilaiset. Tapaisimme sitten välillä. Näin teimmekin. Minä kiertelin kädentaito-osastolla ja ihastelin naisten osaavien käsien tuotoksia, mutta mitään en ostanut. En, vaikka olin varautunut tukulla käteisvaroja, koska kuvittelin haalivani tavaroita pussikaupalla mukaani. Ehkä flunssa hillitsi ostohimoja. Ehkä en tosiaankaan ole ostoaddikti, sillä himoitsen vain kauniita kankaita, ja niitähän ei messuilla ollut tarjolla.

Kauniisti muotoiltuja käsitöitä löytyi. Ideoita voisin hyödyntää omissa käsitöissäni. Minua huvitti vinoon muotoiltu hartianlämmitin, jonka voi kääntää lämmittämään joko oikeaa tai vasenta hartiaa. Minua kiehtoi keeppi, jonka saattoi kiinnittää napilla joko harteille tai lannevaatteeksi. Kuljin osastolla kojulta toiselle hipelöiden esineitä ja maistellen herkkuja. Herkkujen maistelusta huolimatta tarvitsimme ruokaa. Ruuan jälkeen kävimme kuuntelemassa luennon Alexander-tekniikasta sekä tunneliikunnasta. Alexander-tekniikka voisi olla se minun juttuni. Kärsin nimittäin hartian- päänseudun stressiperäisestä lihasjännityksestä, mikä pahenee esimerkiksi puikoilla kutoessani. Olisi hienoa oppia käyttämään omaa ruumista niin, etten aiheuttaisi itselleni kiputiloja.


Sitten olikin aika lähteä kotiin lepäämään flunssavuoteelle. Edes ihmeitä tekevän savipohjaisen kodinhoitotuotteen seireenikutsu ei saanut minua kääntymään takaisin, ei vaikka haaveilinkin putipuhtaasta uunista.


Yesterday at Osaava nainen happening.
There were lot of capable women (osaava nainen = 'capable, skillful woman') and their artefacts, but no fabric for sale. So I did not buy a single article there. (I'm a fabriholic, but not "shopping holic" *lol*)

There were many coddling things In Osaava nainen -happening, and me and my friend B listened an Alxander Technique lesson. Perhaps it is my thing. I suffer pain in my sholders, neck and head if I have stress in my life, and for example knitting makes the pain even worse. Let see. *lol*







posted by Kangastuksia at 1:42 PM

Labels:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tervetuloa kommentoimaan!